Условия за ползване

Днес 12.11.2024 год. бяха актуализирани

Общи Увсловия

Условия за обслужване на клиенти
Обобщение на настоящите Условия

Нашата раздел „Начин на работа“ ви помага да използвате приложенията ни и да разбирате отзивите, класиранията, препоръките, това, как печелим пари, и др.
Приемайки нашите Условия, приемате всичко във всички прилижени документи. Ако не приемате някое от настоящите Условия, не използвайте приложенията ни.

Цялата тази информация е важна, защото (наред с имейла за потвърждение на резервацията и всяка преддоговорна информация, предоставена, преди да резервирате) посочва правните условия, въз основа на които доставчиците на услуги предлагат своите услуги чрез приложенията ни.

Ако нещо се обърка с избрания от вас услуга, в Условия се обяснява какво можете да направите по този въпрос. Това включва подаване на жалба до нас, завеждане на съдебно дело и (в някои случаи) използване на онлайн услуга за решаване на спорове.
Ако искате да обжалвате решение за модериране или да подадете сигнал за съдържание в приложенията ни, в нашите Стандарти и указания за съдържанието се обяснява как да го направите и как да управлявате съответните искания.

Това обобщение не представлява част от настоящите Условия, нито е правен документ. То е само разяснение на Условията ни. Препоръчваме да прочетете целите документи. Тъй като някои от думите в това обобщение имат точно определени значения.
За настоящите Условия

1. Когато завършите резервацията си, приемате настоящите Условия и всички други условия, които са ви предоставени по време на процеса на резервиране.

2. Ако даден орган установи, че някое от настоящите Условия е незаконно, останалите ще продължат да са в сила.

3. Настоящите Условия са изложени по следния начин:

общи условия, за всички типове услуги.
конкретни условия, само за един тип услуга.
За (Азур Хоумс АД) Fixandgo.bg

1. Когато резервирате услуга, (Азур Хоумс АД) Fixandgo.bg предоставя и носи отговорност за приложенията, но не и за самата услуга.

Нашите приложения

1. Получаваме информация от доставчиците на услуги и не можем да гарантираме, че всичко е точно, но когато предоставяме приложенията си, полагаме всички разумни грижи и професионални усилия. Освен ако не сме действали по такъв начин или сме проявили небрежност, не носим отговорност за каквито и да е грешки, прекъсвания или липсващи данни. Разбира се, ще направим всички възможно да отстраним съответните проблеми веднага щом научим за тях.

2. Винаги се стремим да подобряваме практическата работа на клиентите си с (Азур Хоумс АД) Fixandgo.bg. Понякога показваме на отделните хора различни дизайни, формулировки, продукти и др., за да разберем как ще реагират. В резултат от това е възможно да не откриете някои услуги или условия, когато посетите приложенията ни.

3. Приложенията ни не представлява препоръка, нито знак за одобрение на даден доставчик на услуги или неговите продукти, услуги, съоръжения, превозни средства и др.

4. Ние не сме страна по споразумението между вас и доставчика на услуги. Единствено доставчикът на услуги носи отговорност за услугата.

5. За да направите резервация, може да е необходимо да си създадете профил. Цялата ви информация (включително данни за плащане и данни за връзка) трябва да бъде вярна и актуална. В противен случай може да нямате достъп до услугите ви. Носите отговорност за всичко, което се случва в профила ви, затова не трябва да позволявате на други хора да го използват. Не споделяйте с никого потребителското име и паролата си.

6. Ще ви показваме предложенията, които са налице за вас, на (според нас) подходящия за вас език..

7. Освен ако не е посочено друго, трябва да сте на възраст над 18 години, за да използвате платформата.
Нашите ценности

1. Вие:

ще спазвате нашите ценности;
ще спазвате всички приложими закони;
ще сътрудничите при всички проверки за предотвратяване на измами/пране на пари, които трябва да направим;
няма да използвате приложениеята ни, за да причинявате неприятности или да правите фалшиви резервации;
ще използвате усугите ни и/или приложенията ни за целта, за която са предназначени;
няма да причинявате неприятности, нито щети и няма да проявявате неуместно поведение спрямо персонала на доставчика на услуги (нито други лица).
Цени
1. Когато направите резервация, приемате да заплатите цената на услугата, включително всички такси и данъци, които може да са приложими.

2. Някои от цените, които виждате, може да са били закръглени към най-близкото цяло число. Цената, която плащате, ще бъде въз основа на първоначалната незакръглена цена (въпреки че действителната разлика ще бъде незначителна).

3. Очевидните печатни и други грешки не са обвързващи. Ако например резервирате първокласен автомобил или или услуга, които по погрешка са били предложени за 1 евро, резервацията ви може да бъде анулирана и ще ви възстановим платената от вас сума.

Плащане

1. За някои продукти/услуги доставчикът на услуги ще изисква авансово плащане и/или плащане по време на ичпълнение на услигата.

Ако плащането ви е организирано от нас, ние (или, в някои случаи, наш дистрибуционен партньор в държавата, от която се прави плащането) ще носим отговорност за управлението на плащането ви, както и за това, да гарантираме завършването на транзакцията ви към доставчика на услуги. В този случай плащането ви представлява окончателно уреждане на дължимата сума.
2. Ако доставчикът на услуги изисква авансово плащане, то може да бъде получено или преоторизирано, когато направите резервацията, и е с невъзвръщаема стойност.
3. Ако знаете или подозирате за измама или неупълномощено използване на вашия платежен метод, се свържете с доставчика си на плащания, който може да покрие начислените такси, вероятно без сумата за самоучастие.

4. Ще запазим вашия платежен метод за бъдещи трансакции, след като получим съгласието ви.

5. Ако анулирате дадена резервация или не се явите или не дадете достъп на изпълнителя, сумата за резервация на услугата ще служи за неустойка.

6. Някои резервации не могат да бъдат анулирани безплатно, докато за други това може да се направи само преди определен краен срок.

7. Ако резервирате услига, като платите предварително (включително всички компоненти на цената и/или депозит за щети, ако е приложимо), доставчикът на услуги може да анулира резервацията без предизвестие, ако не може да получи сумата на посочената дата. В такъв случай сумите за направените от вас плащания с невъзвръщаема стойност ще бъдат възстановени само по негово усмотрение. Вие носите отговорност за това плащането да се осъществи навреме (данните за вашата банка или дебитна/кредитна карта трябва да са правилни и в сметката ви да има достатъчно средства).

8. Ако смятате, че няма да стигнете навреме или не можете да допъснете изпълнителя, свържете се с доставчика на услуги и го уведомете кога да ви очаква. Ваша отговорност е да стигнете навреме – и ако не успеете, ние не носим отговорност за свързаните с това разходи (напр. анулирането на резервацията ви или таксите, които доставчикът на услуги може да ви начисли).

9. Тъй като вие сте лицето, което прави резервацията, носите отговорност за действията и поведението (във връзка с услугата) на всички в групата. Също така носите отговорност да получите тяхното съгласие, преди да ни предоставите личните им данни.
Поверителност и бисквитки

1. Ако резервирате дадена услига, разгледайте нашата Декларация за поверителност и бисквитки за още информация относно поверителността, бисквитките и това как може да се свържем с вас и да обработваме лични данни.

Искания за достъпност
1. Ако имате искания за достъпност:

относно приложенията ни и/или нашите услуги, свържете се с екипа ни за обслужване на клиенти;
относно услуга (достъп за инвалидна количка, вани с улеснен достъп), свържете се с доставчика на услуги или съответното летище, гара и др.

Портфейл

1. Всички данни, включително лични данни, ще бъдат обработвани в съответствие с Декларацията ни за поверителност и приложимите закони и разпоредби за защита на данните.

2. Вашите задължения:

Носите отговорност цялата информация да бъде (и да остане) вярна, пълна и актуална.
Носите отговорност за сигурността на данните си за вход в профила, така че да защитавате Портфейла си.
3. Ако не спазвате правилата в този раздел, е възможно автоматично да спрем или анулираме вашия Портфейл.

4. Нямате право да използвате своя Портфейл или наградите си по начин, който е подвеждащ, нечестен, опасен или незаконен.

5. Възможно е да приспаднем част от наградите ви или всичките ви награди за всеки иск, който ние (или компания от групата) предявим срещу вас. Имаме право да направим това по всяко време и без предизвестие.

6. Имаме право да променим, прекратим или спрем всеки аспект на Портфейла.

7. Ще положим разумни усилия да ви уведомим предварително, ако направим промени или изцяло спрем да предоставяме услугата за Портфейл.

Право на интелектуална собственост

1. Освен ако не е посочено друго, всички права в приложенията ни ни (технологии, съдържание, търговски марки, облик и др.) са собственост на (Азур Хоумс АД) Fixandgo.bg (или неговите лицензодатели) и с използването на приложенията ни.

2. Нямате право да следите, копирате, извличате/обхождате, изтегляте, възпроизвеждате или по друг начин да използвате каквото и да е в приложенията ни с търговска цел без писмено разрешение от (Азур Хоумс АД) Fixandgo.bg или неговите лицензодатели.

3. Следим внимателно всяко посещение в приложенията ни и ще блокираме всеки потребител или автоматизирана система, за които подозираме, че:

извършват неоснователен брой търсения;
използват устройство или софтуер, за да получат цени или друга информация;
извършват действия, които оказват прекомерно натоварване върху приложенията ни.
4. С качването на отзив/снимка в приложенията ни потвърждавате, че съответното съдържание отговаря на нашите Стандарти и указания за съдържанието и че:

е истинска (например не сте я променяли, нито сте качили снимка която не ваша);
не съдържа вируси;
имате разрешения да я споделяте с нас;
притежавате (или имате разрешение да използвате) всички права на интелектуална собственост, които то включва;
имаме разрешение да го използваме в платформата си и за всякакви други търговски цели (включително маркетинг и реклама), във всички медии и в целия свят – освен ако не поискате от нас да спрем да го използваме;
не нарушава чужди права за поверителност;
носите цялата отговорност за всички свързани с нея законови искове срещу (Азур Хоумс АД) Fixandgo.bg.
5. Да изясним: Не носим отговорност за снимките, качени в приложенията ни. Имаме право да премахнем всяка снимка по собствено усмотрение (например ако установим, че не отговаря на горепосочените критерии).
Ако възникне проблем?

1.Ако имате запитване или оплакване, свържете се с екипа ни за обслужване на клиенти.
2.Можете да ни помогнете да ви съдействаме възможно най-бързо, като предоставите:

номера на потвърждението на резервацията си, информация за връзка с вас, имейл адреса, който сте използвали за резервацията си;
кратко изложение на проблема, включително как искате да ви помогнем;
всички подкрепящи документи (банкови извлечения, снимки, разписки и др.).
2. Всички запитвания и оплаквания се записват и най-спешните се разглеждат с най-висок приоритет.

3. Ако пребивавате в Европейско икономическо пространство и начинът, по който обработваме оплакванията, не ви удовлетворява, може да имате възможност да използвате Онлайн платформата за разрешаване на спорове (ОРС) на Европейската комисия (ec.europa.eu/odr). Тази възможност зависи от това, за какво е било оплакването ви:

Ако е било за място за настаняване, полет или атракция, можете да използвате платформата за ОРС.

6. Опитваме се да решаваме споровете с вас директно и не сме длъжни да приемаме алтернативни процедури за разрешаване на спорове от независими доставчици.

7. Също така имате право да стартирате правни производства пред компетентен съд
Комуникация с доставчика на услуги

1. Може да ви помогнем с комуникацията с доставчика на услуги, но това не означава, че носим отговорност за услиги или за нещо, което доставчикът на услуги направи/не направи. Не можем да гарантираме, че той ще прочете съобщението ви или че ще изпълни поисканото от вас. Сам по себе си фактът, че сте се свързали с него или че той се е свързал с вас, не означава, че имате основания за правни действия. Ако имате нужда от помощ, свържете се нас чрез Помощния ни център.
Мерки срещу неприемливо поведение

1. Ако нарушите настоящите Условия (включително нашите ценности и нашите Стандарти и указания за съдържанието) или не спазвате приложимите закони или разпоредби, имаме право:

да не ви позволим да правите резервации;
да анулираме всички резервации, които вече сте направили;
да ви попречим да използвате:

нашите приложения;
предлаганата от нас функция за обслужване на клиенти;
профила си.
2. Ако в резултат от това анулираме дадена резервация, е възможно (в зависимост от обстоятелствата) да не нямате право на възстановяване на сумата. Може да ви уведомим защо сме анулирали резервацията ви, освен ако това (a) би било в противоречие с приложимите закони и/или (б) би възпрепятствало или попречило за откриването или предотвратяването на измама или друга незаконна дейност. Ако смятате, че сме анулирали резервацията ви по погрешка, можете да се свържете с екипа ни за обслужване на клиенти.
Ограничаване на отговорност

1. Нищо в настоящите Условия не ограничава нашата отговорност (нито тази на доставчика на услуги) при (i) небрежност от наша (или негова) страна, довела до смърт или телесни повреди; (ii) при измама или измамническо подвеждащо представяне; (iii) по отношение на груба небрежност и преднамерено лошо поведение; или (iv) ако тази отговорност може да бъде ограничена или изключена незаконно по друг начин.

2. Ако сте в нарушение на настоящите Условия или условията на доставчика на услуги, няма да носим отговорност за разходите, които понесете в резултат от това.

3. Не носим отговорност за:

загуби или щети, които не са били разумно предвидими, когато сте направили резервацията си или сте приели настоящите Условия по друг начин; или всяко събитие, което очевидно е било извън нашия контрол.
4. Не даваме обещания относно продуктите и услугите на доставчиците на услуги освен изрично посочените в настоящите Условия, като например в раздел A4.

5. В степента, разрешена от закона, основното, за което ние (или доставчикът на услуги) ще носим отговорност (за едно събитие или за поредица от свързани събития) са вашите разумно предвидими загуби и щети във връзка с резервациите ви.

6. Да изясним: Настоящите Условия са между вас и нас. Нищо в настоящите Условия не дава каквито и да било права на друга трета страна освен доставчика на услуги.

7. Възможно е за вас да са приложими задължителни закони и разпоредби за защита на потребителите, които ви гарантират права, които не могат да бъдат отменени от условията на нито една компания. В случай на несъответствие между тези закони и разпоредби и настоящите Условия задължителните закони и разпоредби за защита на потребителите ще имат приоритет.

Приложимо законодателство и форум

1. Настоящите Условия се уреждат от Българското законодателство законодателство, можете да разчитате и на националното си законодателство за защита на потребителите.
2. Ако сте потребител с обичайно местопребиваване в Европа (както е посочено по-горе):

може да предприемете правно действие срещу нас:

в съдилищата в България
ние може да предприемем правно действие срещу вас в съдилищата в държавата, в която живеете или в България.
Клауза относно промените
1. Имаме право да правим промени в настоящите Условия. Ако съответните промени са значителни, ще ви уведомим за тях преди влизането им в сила, освен ако промените не се изискват от приложимото законодателство.

2. Ако не приемате промените, не използвайте приложенията ни.

3. В противен случай, ако продължите да използвате приложенията ни след датата на влизане в сила на предложените промени, това ще представлява приемане на променените условия от ваша страна.

4. Всички съществуващи резервации ще продължат да се уреждат от Условията, които са били в сила при извършването на резервацията.
Този раздел съдържа конкретните условия за продуктите и услугите на местата за настаняване. Той е приложим също като раздел А (който се отнася за всички туристически продукти).
Договорни взаимоотношения

1. Когато направите резервация, тя е директно с доставчика на услуги. Ние не сме договорна страна по резервацията ви.

2. Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg притежава и управлява приложенията.

3. Нашите приложения показва само услуги на изпълнители, които имат търговски взаимоотношения с нас, и не показва непременно всичките им продукти или услуги.

4. Информацията за доставчиците на услуги (напр. съоръжения, вътрешни правила и мерки за устойчивост) и предлаганите от тях продукти (напр. цени, наличност и политика за анулиране) е въз основа на предоставените ни от тях данни. Те носят отговорност за това, информацията да е точна и актуална.
Какво ще направим

1. Ние предоставяме приложенията, на която доставчиците на услуги могат да рекламират и продават своите услуги, а вие можете да ги търсите, сравнявате и резервирате.

2. След като резервирате дадена услуга, ние предоставяме на вас и на доставчика на услуги подробностите за резервацията, включително имената на клиентите.

3. В зависимост от условията на резервацията ви може да сме в състояние да ви помогнем да я промените или анулирате, ако желаете.
Какво трябва да направите

1. Попълнете правилно цялата информация за връзка с вас, така че ние и/или доставчикът на услуги да можем да ви предоставим информация за резервацията ви и при необходимост да се свържем с вас.

2. Прочетете внимателно настоящите Условия и тези, които се показват в процеса на резервиране.

Цена и плащане
Цените, показвани в приоженията ни, се определят от доставчиците на услуги.
Когато направите резервация, приемате да заплатите цената на самата услуга и всички други такси и данъци, които може да са приложими (напр. за екстри). Данъците и таксите може да варират по различни причини, като например местоположението на доставчика на услугата, вида на избраната услиуга. Ще можете да намерите повече информация за цената, докато правите резервация.
Нашата платформа предоставя описания на услугите (въз основа на предоставената от тях информация). В нея са посочени и допълнителните разходи за тях, ако има такива.
Плащания
Има два начина, по които можете да платите за резервацията си:
Доставчикът на услугата да ви таксува след извършване на услугата. Вие въвеждате данни за вашия платежен метод и правите плащане и ние ще ги препратим на доставчика на услугата след приспадане на комисиона и такси.

Доставчикът на услугата да ви таксува предварително. Вие въвеждате данни за вашия платежен метод и правите плащане и ние ще ги препратим на доставчика на услугата след приспадане на комисиона и такси.
Ако анулирате дадена резервация или не се явите или не дадете достъп на изпълнителя за да изпълни услугата, таксата е 100% от заплатената сума за избраната услуга или платеното предплащане.
Политика за щети
1.Когато резервирате, това означава, че ако някой от групата ви загуби или повреди нещо:

трябва да информирате доставчика на услуги;
вместо да ви таксува директно за това, доставчикът на услуги ще разполага с 14 дни, за да изпрати заявка за плащане за щети чрез приложенията ни, като посочи номера на резервацията ви;
ако той го направи, ние ще ви уведомим, така че да можете да ни информирате, ако имате някакви коментари, както и дали приемате таксуването, след което:

ако приемате, ще ви таксуваме от негово име;
ако не приемате, ще проучим въпроса и ще решим дали да го разглеждаме допълнително*.
2. Всяко плащане, което направите, ще бъде между вас и доставчика на услуги – ние само го организираме от името на доставчика на услуги.
3. Политиката за щети не се отнася за общото почистване, обичайната амортизация, престъпления (напр. кражба) или нефизически щети (напр. глоби за пушене или за домашни любимци).
4. Доставчикът на услуги може да иска депозит за щети преди или по време на настаняването. В такъв случай ще ви уведомим за това в процеса на резервиране. Това обаче няма нищо общо с политиката за щети. Няма да участваме във финансови споразумения, свързани с депозити за щети.
* Ако има щети, доставчикът на услуги винаги може да реши да предяви (правен) иск срещу вас извън политиката за щети, като в такъв случай ограничението (вижте точка 5 по-горе) няма да важи.
Договорни взаимоотношения

1. Ние не (пре)продаваме, не предлагаме, нито предоставяме услиги от наше име. Когато резервирате услига, сключвате договор директно с (a) доставчика на услуги или (б) трета страна – доставчик на агрегирани услуги, както е посочено в процеса на резервиране.

2. Ние изпълняваме само ролята на приложение и не участваме в условията на доставчика на услуги/третата страна – доставчик на агрегирани услуги. Не носим отговорност за резерважията ви и не носим отговорност пред вас във връзка с резервацията ви – освен в случаите, описани в настоящите Условия.
Какво ще направим
1. Ние предоставяме приложенията си, на която доставчиците на услуги и (периодично) третите страни – доставчици на агрегирани услуги, могат да рекламират и продават услиги и продукти, а вие можете да ги търсите, сравнявате и резервирате.

2. След като резервирате атракция, ще предоставим на вас и на доставчика на услуги/третата страна – доставчик на агрегирани услуги, подробностите за резервацията. Ако доставчикът на услуги/третата страна – доставчик на агрегирани услуги, има нужда от нещо друго освен името ви, ще ви уведомим при резервацията.

3. В зависимост от условията на резервацията ви може да сте в състояние да я промените или анулирате, ако желаете. Ако ви е нужна помощ, свържете се с нас.
Какво трябва да направите
1.Трябва да попълните правилно цялата информация за връзка с вас, така че ние и/или доставчикът на услуги/третата страна – доставчик на агрегирани услуги, да можем да ви предоставим информация за резервацията ви и при необходимост да се свържем с вас.

2. Трябва да прочетете нашите Условия и условията на доставчика на услуги/третата страна – доставчик на агрегирани услуги, (ще се показват при плащането) и да приемете да ги спазвате, както и че нарушаването им може да доведе до допълнителни такси и/или анулиране на резервацията ви.
Ако анулирате:

ПОВЕЧЕ ОТ 48 часа преди началния час на на услугата, ще получите възстановяване на пълната сума;

Такса обслужване
В зависимост от избраната от вас услига може да бъдете таксувани с такса обслужване от нас и/или трета страна – доставчик на агрегирани услуги.

Нашата такса обслужване (ако има такава) е такса за използването на нашите приложения. Тази такса включва приложимите ДДС/данък за стоки и услуги/сходни такси.
Таксата (таксите) ще бъде включена в цената услугата.

Правила на услугата за клиенти.
За настоящите Условия

1. Когато завършите резервацията си, приемате настоящите Условия и всички други условия, които са ви предоставени по време на процеса на резервиране.

2. Ако някоя от клаузите на настоящите Условия е (или стане) невалидна или неприложима:

тя пак ще се прилага в най-пълната степен, разрешена от закона;
пак трябва да спазвате всички други клаузи в Условията.
При несъответствие между общите и конкретните условия в сила ще са конкретните.
За Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg

1. Когато резервирате услуга, Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg предоставя и носи отговорност за платформата, но не и за самата услуга или продукт
Нашите приложения

1. Полагаме грижи в рамките на разумното да предоставяме приложенията си, но не можем да гарантираме, че всичко в нея е точно (получаваме информацията от доставчиците на услуги). Доколкото това е разрешено от закона, не носим отговорност за грешки, прекъсвания или липсваща информация, но ще положим всички усилия да отстраним съответните проблеми възможно най-бързо.

2. Платформата ни не представлява препоръка, нито знак за одобрение на даден доставчик на услуги или неговите продукти, услуги, съоръжения, превозни средства и др.

3. Ние не сме страна по споразумението между вас и доставчика на услуги. Единствено доставчикът на услуги носи отговорност за услугата.

4. За да направите резервация, може да е необходимо да си създадете профил. Цялата ви информация (включително данни за плащане и данни за връзка) трябва да бъде вярна и актуална. В противен случай може да нямате достъп до услугите ви продукти. Носите отговорност за всичко, което се случва в профила ви, затова не трябва да позволявате на други хора да го използват. Не споделяйте с никого потребителското име и паролата си.

5. Ще ви показваме предложенията, които са налице за вас, на (според нас).

6. Освен ако не е посочено друго, трябва да сте на възраст над 16 години, за да използвате платформата

Нашите ценности

1. Вие:

ще спазвате нашите ценности;
ще спазвате всички приложими закони;
ще сътрудничите при всички проверки за предотвратяване на измами/пране на пари, които трябва да направим;
няма да използвате платформата, за да причинявате неприятности или да правите фалшиви резервации;
ще използвате услугите и/или приложенията за целта, за която са предназначени;
няма да причинявате неприятности, нито щети и няма да проявявате неуместно поведение спрямо персонала на доставчика на услуги (нито други лица).
Цени

1. Когато направите резервация, приемате да заплатите цената на услугата, включително всички такси и данъци, които може да са приложими.

2. Някои от цените, които виждате, може да са били закръглени към най-близкото цяло число. Цената, която плащате, ще бъде въз основа на първоначалната незакръглена цена (въпреки че действителната разлика ще бъде незначителна).

3. Очевидните печатни и други грешки не са обвързващи. Ако например резервирате първокласен автомобил или друга услуга, които по погрешка са били предложени за 1 евро, е възможно да анулираме резервацията ви и да ви възстановим платената от вас сума.
Плащане
1. За някои продукти/услуги доставчикът на услуги ще изисква авансово плащане и/или плащане по време на ичпълнение на услигата.

Ако плащането ви е организирано от нас, ние (или, в някои случаи, наш дистрибуционен партньор в държавата, от която се прави плащането) ще носим отговорност за управлението на плащането ви, както и за това, да гарантираме завършването на транзакцията ви към доставчика на услуги. В този случай плащането ви представлява окончателно уреждане на дължимата сума.
2. Ако доставчикът на услуги изисква авансово плащане, то може да бъде получено или преоторизирано, когато направите резервацията, и е с невъзвръщаема стойност.
3. Ако знаете или подозирате за измама или неупълномощено използване на вашия платежен метод, се свържете с доставчика си на плащания, който може да покрие начислените такси, вероятно без сумата за самоучастие.

4. Ще запазим вашия платежен метод за бъдещи трансакции, след като получим съгласието ви.
Право на интелектуална собственост
1. Освен ако не е посочено друго, всички права в приложенията ни ни (технологии, съдържание, търговски марки, облик и др.) са собственост на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg (или неговите лицензодатели) и с използването на платформата ни вие приемаме да ги ползвате само за целите, за които са предназначени, и да спазвате условията по-долу.

2. Нямате право да следите, копирате, извличате/обхождате, изтегляте, възпроизвеждате или по друг начин да използвате каквото и да е в платформата ни с търговска цел без писмено разрешение от Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg или неговите лицензодатели.

3. Следим внимателно всяко посещение в платформата ни и ще блокираме всеки потребител или автоматизирана система, за които подозираме, че:

извършват неоснователен брой търсения;
използват устройство или софтуер, за да получат цени или друга информация;
извършват действия, които оказват прекомерно натоварване върху приложенията ни.
4. Ако качите снимка в приложенията ни (например с отзив), потвърждавате, че тя отговаря на критериите ни и че:
е истинска (например не сте я променяли, нито сте качили снимка на друго място за настаняване);
не съдържа вируси;
имате разрешения да я споделяте с нас;
имаме разрешение да я използваме в приложенията си и във връзка с други търговски цели (включително рекламен контекст) навсякъде и завинаги (когато ни уведомите, че вече не можем да я използваме, ще разгледаме всяко разумно искане от този тип);
не нарушава чужди права за поверителност;
носите цялата отговорност за всички свързани с нея законови искове срещу Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg.
5. Да изясним: Не носим отговорност за снимките, качени в приложенията ни. Имаме право да премахнем всяка снимка по собствено усмотрение (например ако установим, че не отговаря на горепосочените критерии).
Ако възникне проблем?

1. Ако имате запитване или оплакване, свържете се с екипа ни за обслужване на клиенти. Можете да ни помогнете да ви съдействаме възможно най-бързо, като предоставите:

кратко изложение на проблема, включително как искате да ви помогнем;
всички подкрепящи документи (банкови извлечения, снимки, разписки и др.).
2. Всички запитвания и оплаквания се записват и най-спешните се разглеждат с най-висок приоритет.

3. Ако пребивавате в Европейско икономическо пространство и начинът, по който обработваме оплакванията, не ви удовлетворява, може да имате възможност да използвате Онлайн платформата за разрешаване на спорове (ОРС) на Европейската комисия (ec.europa.eu/odr). Тази възможност зависи от това, за какво е било оплакването ви,
4. Опитваме се да решаваме споровете вътрешно и не сме длъжни да приемаме алтернативни процедури за разрешаване на спорове от независими доставчици.
Комуникация с доставчика на услуги
1. Може да ви помогнем за комуникацията с доставчика на услуги, но не можем да гарантираме, че той ще прочете съобщенията ви или че ще направи това, за което го молите. Сам по себе си фактът, че сте се свързали с него или че той се е свързал с вас, не означава, че имате основания за правни действия.
Мерки срещу неприемливо поведение

1. Имаме правото да не ви позволим да правите резервации, да анулираме вече направените от вас резервации и/или да не ви позволим да използвате приложенията ни, функцията за обслужване на клиенти и/или профила си. Разбира се, ще направим това само ако имаме (според нас) добра причина, например:
измама или злоупотреба;
незачитане на ценностите ни или неспазване на приложимите закони или разпоредби;
неуместно или незаконно поведение (напр. насилие, заплахи или нарушаване на поверителността) по отношение на нас или компаниите, с които работим, както и на всички останали.
2. Ако в резултат от това анулираме дадена резервация, няма да имате право на възстановяване на сумата. Може да ви уведомим защо сме анулирали резервацията ви, освен ако това (a) би било в противоречие с приложимите закони и/или (б) би възпрепятствало или попречило за откриването или предотвратяването на измама или друга незаконна дейност. Ако смятате, че сме анулирали резервацията ви по погрешка, можете да се свържете с екипа ни за обслужване на клиенти.
Ограничаване на отговорност

1. В степента, разрешена от задължителните закони за защита на потребителите, ще носим отговорност само за разходите, които понесете като пряк резултат от неизпълнение от наша страна. Това означава, че, в степента, разрешена от закона, няма да носим отговорност (например) за:
косвени загуби или вреди;
неточна информация за даден доставчик на услуги;
продукт, услуга или действие на доставчик на услуги или друг бизнес партньор;
грешка в имейл адрес, телефонен номер или номер на кредитна карта (освен ако е по наша вина);
форсмажорни обстоятелства или събития извън нашия контрол.
2. Ако сте в нарушение на настоящите Условия и/или условията на доставчика на услуги, в степента, разрешена от закона:

няма да носим отговорност за разходите, които понесете в резултат от това;
няма да имате право на възстановяване на сумата.
3. В степента, разрешена от закона, основното, за което ние или доставчикът на услуги ще носим отговорност (за едно събитие или за поредица от свързани събития), е цената на резервацията ви, посочена в имейла ви за потвърждение.
4. Не даваме обещания относно продуктите и услугите на доставчиците на услуги (освен изрично посочените в настоящите Условия). Да направите правилния избор, е изцяло ваша отговорност.

5. Да изясним: Нищо в настоящите Условия не дава каквито и да било права на друга трета страна освен доставчика на услуги.

6. Възможно е за вас да са приложими задължителни закони и разпоредби за защита на потребителите, които ви гарантират права, които не могат да бъдат отменени от условията на нито една компания. В този случай нашата отговорност се определя не само от настоящите Условия, но и от приложимите закони и разпоредби за защита на потребителите.

Приложимо законодателство и форум

1. В степента, разрешена от задължителните местни закони (за защита на потребителите), настоящите Условия и услугите ни ще се уреждат от Българското законодателство
2. В степента, разрешена от задължителните местни закони (за защита на потребителите), всички спорове ще се представят изключително на компетентните съдилища в гр, София
Договорни взаимоотношения
1. Когато направите резервация, тя е директно с доставчика на услуги. Ние не сме договорна страна по резервацията ви.

2. Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg притежава и управлява приложенията.

3. Нашите приложения показва само услуги на изпълнители, които имат търговски взаимоотношения с нас, и не показва непременно всичките им продукти или услуги.

4. Информацията за доставчиците на услуги (напр. съоръжения, вътрешни правила и мерки за устойчивост) и предлаганите от тях продукти (напр. цени, наличност и политика за анулиране) е въз основа на предоставените ни от тях данни. Те носят отговорност за това, информацията да е точна и актуална.
Какво ще направим

1. Ние предоставяме приложенията, на която доставчиците на услуги могат да рекламират и продават своите услуги, а вие можете да ги търсите, сравнявате и резервирате.

2. След като резервирате дадена услуга, ние предоставяме на вас и на доставчика на услуги подробностите за резервацията, включително имената на клиентите.

3. В зависимост от условията на резервацията ви може да сме в състояние да ви помогнем да я промените или анулирате, ако желаете.
Какво трябва да направите

1. Попълнете правилно цялата информация за връзка с вас, така че ние и/или доставчикът на услуги да можем да ви предоставим информация за резервацията ви и при необходимост да се свържем с вас.

2. Прочетете внимателно настоящите Условия и тези, които се показват в процеса на резервиране.
Цена и плащане
Цените, показвани в приоженията ни, се определят от доставчиците на услуги.
Когато направите резервация, приемате да заплатите цената на самата услуга и всички други такси и данъци, които може да са приложими (напр. за екстри). Данъците и таксите може да варират по различни причини, като например местоположението на доставчика на услугата, вида на избраната услиуга. Ще можете да намерите повече информация за цената, докато правите резервация.
Нашата платформа предоставя описания на услугите (въз основа на предоставената от тях информация). В нея са посочени и допълнителните разходи за тях, ако има такива.
Плащания
Има два начина, по които можете да платите за резервацията си:
Доставчикът на услугата да ви таксува след извършване на услугата. Вие въвеждате данни за вашия платежен метод и правите плащане и ние ще ги препратим на доставчика на услугата след приспадане на комисиона и такси.

Доставчикът на услугата да ви таксува предварително. Вие въвеждате данни за вашия платежен метод и правите плащане и ние ще ги препратим на доставчика на услугата след приспадане на комисиона и такси.
Ако анулирате дадена резервация или не се явите или не дадете достъп на изпълнителя за да изпълни услугата, таксата е 100% от заплатената сума за избраната услуга или платеното предплащане.

Политика за щети

1.Когато резервирате, това означава, че ако някой от групата ви загуби или повреди нещо:
трябва да информирате доставчика на услуги;
вместо да ви таксува директно за това, доставчикът на услуги ще разполага с 14 дни, за да изпрати заявка за плащане за щети чрез приложенията ни, като посочи номера на резервацията ви;
ако той го направи, ние ще ви уведомим, така че да можете да ни информирате, ако имате някакви коментари, както и дали приемате таксуването, след което:

ако приемате, ще ви таксуваме от негово име;
ако не приемате, ще проучим въпроса и ще решим дали да го разглеждаме допълнително*.
2. Всяко плащане, което направите, ще бъде между вас и доставчика на услуги – ние само го организираме от името на доставчика на услуги.
3. Политиката за щети не се отнася за общото почистване, обичайната амортизация, престъпления (напр. кражба) или нефизически щети (напр. глоби за пушене или за домашни любимци).
4. Доставчикът на услуги може да иска депозит за щети преди или по време на настаняването. В такъв случай ще ви уведомим за това в процеса на резервиране. Това обаче няма нищо общо с политиката за щети. Няма да участваме във финансови споразумения, свързани с депозити за щети.
* Ако има щети, доставчикът на услуги винаги може да реши да предяви (правен) иск срещу вас извън политиката за щети, като в такъв случай ограничението (вижте точка 5 по-горе) няма да важи.
Правила за ползване на профил на бизнес партньор на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg
Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg може да предложи на бизнес партньорите си достъп до онлайн потребителски профили, включително (наричани отсега нататък „Услуги от Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg “). Лицата с достъп до тези потребителски профили благодарение на споразумение директно с Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg, или от името на бизнес партньор на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg (наричано отсега нататък „Главно споразумение“), трябва да спазват следните Правила за ползване.
Вие се съгласявате да не позволявате на трети страни и сами да не използвате Услугите на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg за цели, различни от посочените в Главното споразумение и че няма:
Да изпращате нежелани търговски имейли на гостите.
Да предоставяте недостоверна информация, включително да криете идентичността си
Да качвате вируси, зловреден софтуер или кодове
Да променяте, блокирате или заобикаляте процесите в системите на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg
Да повреждате, блокирате и/или претоварвате системите на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg
Да осъществявате обратно инженерство (реконструиране на технологичните принципи и механизми) на която и да е от функциите, предлагани от Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg
Да копирате и използвате търговските марки на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg, освен ако това не е съгласувано с Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg
Да разкривате, споделяте или препродавате каквато и да било част от данните Ви за вписване
Да разрешавате достъп до системите на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg на трети страни за търговски или други цели без изричното писмено съгласие на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg
Да използвате Услугите на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg в разрез с приложимите закони, включително законовите права на други лица. Това включва добавянето на съдържание, което нарушава интелектуалната собственост на трети страни.
Всяка загуба или неправомерно използване на данните за влизане в профил трябва да бъдат съобщени незабавно на office@fixandgo.bg
Неспазването на тези Правила за ползване може да доведе до отстраняване на Вашия достъп до Услугите на Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg. Азур Хоумс АД – Fixandgo.bg си запазва правото да предприеме по-нататъшни правни мерки, включително прекратяване на договорните отношения, в съгласие със съответното Главно споразумение (Договор).
Начин на работа
Когато резервирате вашата услига, (Азур Хоумс АД) Fixadngo.bg предоставя и носи отговорност за приложенията, но не и за самия самта услуга. (Азур Хоумс АД) Fixadngo.bg е компания, учредена съгласно законите на Българското законодателство (регистриран адрес: България, гр. София ул. 186 № 33; ЕИК: 205920008, ДДС номер: BG205920008.
Как работи нашата услуга?
Улесняваме сравняването на резервации от много видове услиги, изпълнители на услуги и други доставчици на услуги.
Когато направите резервация в приложенията, сключвате договор с доставчика на услуга (освен ако не е посочено друго).

Информацията в платформата ни е въз основа на данните, предоставени ни от доставчиците на услуги. Стараем се да поддържаме всичко актуално през цялото време, но реално може да отнеме няколко часа, за да актуализираме например текстовите описания и списъците на удобствата, които изпълнителите на предоставят.
С кого работим?

Само доставчиците на услуги, които имат договорни отношения с нас, ще се показват в приложенията ни. Също така те имат право да предлагат услугу извън приложенията ни.

Всеки доставчик на услуга е отделна компания или физическо лице, което се е договорила да работи с нас по определен начин.

В приложенията ни е ще виждаде видовете услиги, които можете да резервирате чрез нас.
Как печелим пари?

Не купуваме и не (пре)продаваме никакви продукти или услуги имаме такса за изпълнета услига. След като заявената от Вас услуга приключи, доставчикът на услугата ни плаща комисиона, доставчика на услуга може да има абонамент и други такси.
Нашите системи за препоръки

Как (Азур Хоумс АД) Fixadngo.bg използва системи за препоръки

Всички отличили се изпълнители получават рейтинг на база задоволството на клиенти по начин Вие ще можете да избирате спрамо рейтинга на изпълнителите.
Стандартно класиране и опции за сортиране

Резултатите от търсенето ще показват видовете категирии. Ако желаете, можете да използвате филтри, за да стесните резултатите.

Когато за първи път видите резултатите от търсенето, те ще бъдат сортирани („подредени“) по „Нашият топ избор“

За да се показва по‑напред на страницата, даден доставчик на услуга трябва да се представя добре във всяка от следните три области:
Процент на кликванията. Колко човека кликват върху него
Брутни резервации. Колко резервации са направени
Нетни резервации. Колко резервации са направени минус броя на анулираните.
Както можете да си представите, този брой зависи от много фактори, включително оценки от отзиви, наличност, политики, цени, качество на съдържанието (напр. снимки) и други характеристики.
Класирането на може да бъде повлияно и от други неща – например каква комисиона ни плаща за резервациите, колко бързо я плаща обикновено.
Всяка информация, която сме събрали въз основа на начина, по който взаимодействате с приложенията ни, (включително предоставената от вас) също ще бъде фактор.
Процентът на кликванията и броят на резервациите на даден доставчик на услуга например често играят голяма роля при вземането на решенията. Причината за това е, че те са директно отражение на привлекателността и доколко клиентие са доволни от това, което то предлага.

Отзиви

Всяка оценка от отзиви е между 1 и 5 звезди. За да получим общата оценка, която виждате, събираме всички оценки от отзиви, които сме получили, и разделяме сбора на броя на получените оценки от отзиви.

Можете да напишете отзив за място за настаняване, което сте резервирали чрез приложенията ни, при реализирана услига. За да редактирате отзив, който вече сте изпратили, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.

Разполагаме със служители и автоматизирани системи, специализирани в откриването на фалшиви отзиви, оставени на нашите приложения. Ако открием фалшиви отзиви, ги трием и ако е необходимо, предприемаме действие срещу отговорното лице.

Всеки, който забележи някакъв проблем, може да го докладва на нашия отдел за обслужване на клиенти и екипът ни за предотвратяване на измами ще разследва случая.

В идеалния случай ще публикуваме всеки отзив от потребител, който получим, независимо дали е положителен, или е отрицателен, освен ако не нарушава нашите Стандарти и указания за съдържанието.

Мястото за настаняване може да реши да отговори на даден отзив.
Цени
Цените, показвани в приоженията ни, се определят от доставчиците на услуги.
Когато направите резервация, приемате да заплатите цената на самата услуга и всички други такси и данъци, които може да са приложими (напр. за екстри). Данъците и таксите може да варират по различни причини, като например местоположението на доставчика на услугата, вида на избраната услиуга. Ще можете да намерите повече информация за цената, докато правите резервация.
Нашата платформа предоставя описания на услугите (въз основа на предоставената от тях информация). В нея са посочени и допълнителните разходи за тях, ако има такива.
Плащания
Има два начина, по които можете да платите за резервацията си:
Доставчикът на услугата да ви таксува след извършване на услугата. Вие въвеждате данни за вашия платежен метод и правите плащане и ние ще ги препратим на доставчика на услугата след приспадане на комисиона и такси.

Доставчикът на услугата да ви таксува предварително. Вие въвеждате данни за вашия платежен метод и правите плащане и ние ще ги препратим на доставчика на услугата след приспадане на комисиона и такси.
Ако анулирате дадена резервация или не се явите или не дадете достъп на изпълнителя за да изпълни услугата, таксата е 100% от заплатената сума за избраната услуга или платеното предплащане.
Помощ и съвети – ако се случи нещо неочаквано

Ако имате въпроси или нещо не се развие по план, свържете се с нас. Можете да го направите, на email: office@fixandgo.bg или телефоният номер изписан в приложенията и сайта. Обработваме оплакванията възможно най‑бързо и най‑спешните се разглеждат с най‑висок приоритет.

Можете да ни помогнете да ви съдействаме възможно най-бързо, като предоставите:

Какво се случва, ако в цената за дадена резервация има грешка? Понякога (много рядко) е възможно да видите очевидно неправилна цена в платформата ни. Ако това се случи и направите резервацията, преди да поправим грешката, резервацията ви може да бъде анулирана и ще ви възстановим всички платени от вас суми.
Премахваме ли някога доставчици на услуги от платформата ни? Разбира се. Можем да направим това, ако установим например, че те са нарушили договорните си задължения или че са предоставили неточно описание на услугата(и не са направили съответната корекция, когато сме ги помолили).
Дублиране на резервации

Когато резервацията ви е потвърдена, доставчикът на услугата е длъжен да я изпълни. Ако е допуснал дублиране на резервации, той носи отговорност да намери решение възможно най-скоро, а ние му предоставяме указания, както и практическа помощ.

Ако не може да ви предостави опцията, която сте резервирали, нито да ви предложи подходяща алтернатива:

ще имате възможност да анулирате резервацията си без такса (и всички платени от вас суми ще ви бъдат възстановени);
Относно възстановяването на суми…

Ако доставчикът на услугата е организирал плащането ви, ще направим всичко възможно той да ви възстанови сумата възможно най‑скоро.
Ако ние сме организирали плащането ви, сами ще ви възстановим сумата. В 90% от случаите парите трябва да бъдат преведени по сметката ви в рамките на 5 работни дни от:
момента на анулиране на първоначалната резервация; или
момента, когато потвърдим изпратената от вас фактура.

Действия, свързани със съдържанието
Процедури за налагане на санкции
Процедури за налагане на санкции на рецидивисти и спамъри
Ако нарушите нашите Правила и условия (включително нашите ценности и стандарти и указания за съдържанието) или не спазвате приложимите закони или разпоредби, имаме право:
Няма да ви позволяваме да правите резервации.
Ще анулираме всички резервации, които вече сте направили.
Ще ви блокираме, за да не използвате нашите прилоцения, да не се свързвате с екипа ни за обслужване на клиенти и да не влизате в профила си.
Подхождаме сериозно спрямо повтарящите се нарушения на нашите стандарти и указания за съдържанието и разполагаме със система за санкции, за да предотвратим злоупотреба с услугата. При всеки отделен случай на санкция се прилагат процедури за налагане на санкции, като тежестта им прогресивно нараства. В зависимост от сериозността на нарушението на политиките можем да приложим различни наказателни прагове. Можете да обжалвате това решение, а ние ще разгледаме жалбата съобразно сериозността на нарушението.

Как работи системата ни за санкции
Предупреждение и първа санкция:

Ще получите предупредително известие, в което ще бъде обяснено защо съдържанието ви е било премахнато и кое указание за съдържанието е било нарушено. Имате възможност да обжалвате, ако не сте съгласни с нашето решение за модериране. Ако качите определено недопустимо съдържание в нарушение на нашите стандарти и указания за съдържанието (напр. съдържание, свързано със сексуално насилие над деца (CSAM) или тероризъм), можем да спрем окончателно профила ви след еднократно нарушение и без предупреждение.

Втора санкция

Ако в рамките на 90 дни от първата ви санкция получите нова санкция, профилът ви ще бъде временно спрян и няма да можете да публикувате ново съдържание. След две седмици ще активираме профила ви отново.

Трета санкция
Ако получите трета санкция в рамките на 90 дни след първата, ще спрем профила ви.
Процедури за налагане на санкции при неправомерни сигнали

Също така не толерираме злоупотреби при подаване на сигнал чрез нашите процедури за подаване на сигнали и обжалване.
Това включва (но не се ограничава до) множество подадени сигнали или обжалвания по една и съща тема, както и неуместни или неоснователни искания, които не са свързани със съдържанието на нашите приложения.
Подаването на сигнал за съдържание или профили, които според вас може да са незаконни, с които не сте съгласни или които ви се струват неподходящи, не гарантира премахването на съдържанието.
Оценяваме всеки подаден сигнал във всеки отделен случай и предприемаме подходящи действия, когато той нарушава нашите Правила и условия (включително нашите ценности и стандарти и указания за съдържанието).
Запазваме правото си да предприемаме действия срещу спамъри и податели на неправомерни сигнали, включително да забраняваме достъпа до процедурите за докладване и/или обжалване или да отказваме разглеждането на неправомерни доклади и/или жалби.

Запишете се за нашият промо бюлетин

Един бюлетин създаден само за промо оферти. Запишете се за да не пропуснете най-сладките оферти.
Приложението FIXANDGO е иновативно и предоставя лесен и бърз начин за резервиране на разнообразни дейности. С няколко клика получавате достъп до професионални услуги за дома, автомобила и офиса. Свалете FIXANDGO и се насладете на качеството и разнообразните предложения!

© 2024 · ALL RIGHT RESERVED FIXANDGO.BG

Theme by OnePress

Powered by WordPress